27 Şubat 2010 Cumartesi

UNUTULMAZ GAZETE MANŞETLERİ : Lille de Fener

Deplasmanda Lille ile UEFA 2. Tur maçına çıkan Fenerbahçe kötü oynadığı maçı 2-1 mağlubiyetle bitirdi. Kötü bir futbol oynamasına rağmen spor yorumcuları Fenerbahçe'nin avantajlı bir skorla İstanbul'a döndüğünü yazdılar. Sarı lacivertlilerin tek golünü şansının da yardımıyla Wederson atınca aşağıdaki manşetler kaçınılmaz oldu. Rövanşta Fenerbahçe turu geçemeyince aynı gazeteler bu kez 'Fransız Öpücüğü' şeklinde başlık attılar.


3 yorum:

  1. Gazeteleri bilemiyorum ama aynı başlıkları ben iki maçtan hemen sonraki yazılarımda kullanmıştım.

    http://desportivofutebol.blogspot.com/2010/02/lille-de-fener.html

    http://desportivofutebol.blogspot.com/2010/02/french-kiss.html

    günahlarını almiim ama biraz çalıntı gibi geldi bana...

    YanıtlaSil
  2. Yazılar enfes. Okuyucuları yormayan keyifli yazılar yazmışsın.

    Üzgünüm ama Galatasaray-A.Madrid maç yazısı ile ilgili başlığın da çalınmış (Italian Job)

    Saygılarımla,
    Başaran Şahin

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler. Elimden geldiğince kasmamaya ve okurken keyif vermeye çalışıyorum. Son başlığımın çalındığını bilmiyordum. Sürpriz olmadı ama:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails