6 Şubat 2010 Cumartesi

Terry–Bridge–Oktay–Serdar: Eski Sevgililer


İngiltere Milli Takımı'nın İtalyan teknik direktörü Fabio Capello, Chelsea'de bir donem forma giyen takım arkadaşı Wayne Bridge'in eski sevgilisiyle yasak aşk yaşadığı ortaya çıkan John Terry'in kaptanlığını elinden aldı. İtalyan teknik adam Capello, takım arkadaşının eski sevgilisiyle yasak aşk yaşadığı ortaya çıkan Terry ile dün bir araya geldi. Yaklaşık 12 dakika süren görüşmenin ardından bir açıklama yapan Capello, Terry'nin kaptanlığına son verdiğini belirtti.

Söylenenlere göre Terry, hem Chelsea'den hem de milli takımdan arkadaşı Wayne Bridge'nin ayrıldığı sevgilisiyle beraber olmuş. Vanessa Perronce hamile kalmış Terry'den. Neyse kürtaj parasını ödeyen Terry kurtulmuş baba olmaktan.

Bu olay aklımıza Serdar Topraktepe ile Oktay Derelioğlu’nu getirdi. Serdar Topraktepe askerde iken Karagümgük’ten beri takım arkadaşı olan Oktay, Serdar’ın eski nişanlısı Sezer ile gizlice evlenmişti. Bunun üzerine ikili arasında soğuk rüzgarlar esmeye başladı. Her ne kadar sezon açılışında tribünlerin isteği üzerine Serdar-Oktay el ele tezahüratı üzerine beraber tribünleri selamlasalar da bir daha hiç konuşmadılar. Beşiktaş kulübü de Serdar’ı Kocaelispor’a gönderdi. Aradan fazla zaman geçmemişti ki Oktay basın toplantısı düzenleyip şu açıklamaları yaptı : ‘Bana yeraltı dünyasından bazı kişilerin isimlerini vererek, bu kişiler aracılığıyla beni tehdit ediyor. Serdar'dan ölüm tehditi alıyorum’.

Serdar'ın ayrıca kendisini ve oğlunu dağa kaldırtıp, sakatlayacağı tehditi yaptığını da anlatan Oktay, "Kimseden korkum yok, ama tehditler de beni huzursuz ediyor. Serdar bana (Sen benim Beşiktaş'tan gitmeme sebep oldun, ben de senin futbol hayatını bitireceğim) diyor. Ben başkan mıyım, onu Beşiktaş'tan ayırayım. Bunun üzerine Serdar’ın cevabı sert oldu: ‘Oktay'ın dengesiz biri olduğunu biliyordum ama bu kadarını tahmin edemezdim. Her fırsatta, ikimizin kardeş olduğunu söylüyor, Türk toplumunda biri, hem de kardeşinin elinden, nişanlısını alır mı? Eski nişanlımla ilgili her şey geride kaldı. Ben o defteri çoktan kapattım. Ama anlaşılan Oktay kapatamamış’’ diyordu Serdar.

İkili mahkemelik olunca kulüp ki o zamanlar Beşiktaş’ın Beşiktaş olduğu zamanlardı Oktay’ı da takımdan uzaklaştırdı. Bazı gazetelerde Oktay ile Sezer’in daha önceden çıktıkları ve Oktay’ın Sezer ile Serdar’ı tanıştırdığı yazıldı. Kız tarafı evlilik konusunda ısrarcı olunca Oktay ile Sezer ayrılmış ve Serdar hemen Sezer’i kapmıştı. Serdar askerde iken de Oktay Sezer’i kandırıp gizlice evlenmişlerdi. Bunlar gazetelerin yazdıkları ne olduğu bizi ilgilendirmez.

O dönem milli takımda oynayan Oktay ile ilgili bir tasarrufta bulunulmamıştı. Zaten Oktay daha sonra Fenerbahçe’ye transfer oldu bugünlerde de ben Fenerbahçe’de oynadığım için çok gururluyum derken Beşiktaş’ı ise hiç hatırlamaz. Beşiktaş ki sonradan Beşiktaş olmaktan çıktı 2002 yılı yazında Serdar’ı Kocaelispor’dan geri aldı ve 100. yıl kadrosunda Serdar da vardı.

İngiltere Milli Takımı kaptanlığı için ise adayım Frank Lampard. Sizce kim olur?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails