4 Şubat 2010 Perşembe

Kayserispor-Galatasaray TSL 20.Hafta Maçı Öncesi


TURKCELL SÜPER LİG
20. HAFTA

Kayserispor - Galatasaray

Tarih 06.02.2010 19:00
Kadir Has Stadı

Kesinlikle bu senenin kader maçıdır.

Zorlu Kayseri,Beşiktaş,Eskişehir,Trabzon deplasman serisinin ilk ayağı. Jo,Kewell,Baros sakat. Son maçlarda çok kötü futbol oynayan bir Galatasaray izledik. Orta sahada organize olamayan gol pozisyonuna giremeyen bir Galatasaray. Kayserispor’un Cangele ve Makakula gibi silahları varken iki yıldır bu deplasmanda galibiyet alamayan Galatasaray için çok zor bir maç olacak.

Leo formsuz, Hakan Balta ve Sabri de sakat, Uğur istenilen düzeyde değil, takımın forveti yok, Gio henüz uyum sağlamamış görünmüyor. Çıkabilecek en iyi onbir : Leo – Uğur-Neill-Servet-Caner – Barış-M.Sarp-Elano – Arda-Keita-Santos.

Sergen dün akşam programda dedi ki : ‘Kayserispor bu Galatasaray’ı yenemezse bir daha da Galatasaray’ı yenemez’.

Galatasaray’ın adının olduğu yerde her zaman umut vardır diyorum ve aslanlara başarılar diliyorum.

2 yorum:

  1. MERHABA ARKADAŞLAR...,
    NEDENSE BEN KAYSERİSPOR DEPLASMANINDAN ÇEKİNMİYORUM, NE BİLEYİM SANKİ BİZİM ORTA SAHA DAHA KALABALIK VE DAHA YETENEKLİ!
    MUTLAK GALİBİYET BEKLİYORUM YA DA GOLSÜZ BERABERLİK!
    BU MAÇTAN PUAN YA DA PUANLAR ALIRSAK, ŞAMPİYONLUK YOLUNDA ÇOK ÖNEMLİ BİR VİRAJI GEÇERİZ!
    HAYDİ CİMBOM, SEN BU MAÇLARIN TAKIMISIN...!

    YanıtlaSil
  2. Selam Yasin,
    Dileklerini paylaşmakla birlikte son haftalardaki performansımız beni düşündürüyor. Keita'nın neler yapacağı çok önemli. Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails