1 Mart 2010 Pazartesi

NOSTALJİ : TANJU ÇOLAK & HÜLYA AVŞAR


Tanju Çolak: "Üç tane hayalim vardı: Galatasaray'da oynamak, Hülya Avşar'la birlikte olmak ve üstü açık BMW araba almak. Hepsi de oldu"

''Hülya Avşar'la yaşadığım ilişkiden hiçbir zaman pişman olmadım. Yaşandı bitti. Saygı duymak lazım. Ben yaşadığım hiç bir şeyden pişman olmadım. Bunu da her zaman söylerim. Ben bugün beyaz dediğime yarın siyah dersem benim Anadolu çocukluğum kalmamış olur.''

Tanju ne Fenerbahçeliler ne de Galatasaraylılar tarafından sevilir. Ülkenin yetiştirdiği en büyük golcülerden birisi dönem arkadaşları Milli Takımlarda ve 3 büyüklerde çalışırken o yazacak gazete bile bulamıyor.

Şunu da göz ardı etmemek lazım Tanju Fenerbahçe'de oynarken ben Galatasaray'lıyım diyebilen tek futbolcudur. Aslında O Fenerbahçe'ye gitmemiştir Galatasaray Tanju'yu göndermiştir. O dönemleri yaşamış birisi olarak bu konunun yanlış bilindiğinin farkındayım.

Olaylar şöyle gelişti. Tanju ile yeni sözleşme şartlarında anlaşıldı. Ertesi gün imza atmaya geldiğinde ise ona daha düşük bir teklif sunulmuştu. ALtyapıdan A Takıma yeni çıkmış Bülent ile aynı para teklif edilmişti. Tanju da biz dün bu rakama anlaşmamıştık diye sorunca Yurdaşen Karahasan 'Tanju, Başkan (Alp Yalman)seni bu kulüpte istemiyor' cevabını verdi. O durumda artık Tanju'nun başka yapacak bir şeyi yoktu. Galatasaray iyi de bir bonservis ücreti kazandı Tanju transferinden.

Bazı iddialara göre Galatasaray yönetimi içinde Tanju'nun Mercedes davasından yargılanacağını bilenler vardı. O yüzden sözleşme yenilemek istemediler. Zaten Tanju Fenerbahçe'ye faydalı olamadı. Tabi attığı goller var ama bir kupa kazandıramadı ve bonservisi ile cezaevine gitti. Kamuoyunda konuşulan ise Tanju'nun özel yaşamı Galatasaray gelenekleri ile örtüşmediği için gönderilmişti. Hülya Avşar mevzu, Florya'da silah atması ve daha bir çok Anadolu'dan gelmiş sonradan görme futbolcu davranışları.

Bir Galatasaray gecesinde tanışırlar Hülya Avşar ile Tanju. Tanju çiçekler yollar vesaire bildiğiniz İbrahim Tatlıses modeli işte. Üstelik Tanju o dönem evliydi ve çocukları vardı. Hülya Avşar ile olan ilişkisi günlerce konuşuldu. Tanju'nun eşi zina davası açınca ilişkileri bitti ve Tanju evine döndü.


2.ligde İstanbulspor forması ile oynadı hatta yükselme maçında kazansalardı İstanbulspor'u 1.lige çıkaracaktı. Maç 1-1 bitti takımın tek golünü Tanju atmıştı. Olmadı, Tanju Çolak'ta bir Van Basten potansiyeli vardı hatta O bile Tanju'nun attığı golleri atamıyordu. Olmadı işte Avrupa Gol Kralı olmuş tek oyuncumuz ama hiçbir ülke vatandaşlığı olmayan Osmanlı torunları gibi. Ben yine de Tanju'yu seviyorum. Efsane takımım olan 1989 Avrupa Şampiyon Kulüpler Kupasında yarı final oynayan Galatasaray'ın golcüsü olduğu için seviyorum. Sonrasını hatırlamak bile istemem.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails