12 Mart 2010 Cuma

ASLANTEPE SPOR KOMPLEKSİ AÇILINCA


Onur Erkan yazmış,
Aslantepe tamamlanınca;

Güntekin: Evet hocam.(Mütemadiyen)

Erman: Şansıaal, bu stat hani böyle hatun olur ya cillop gibi, taş gibi dersin hani. Böyle ay gibi parlar...

Şansal: Aman hozam!...Ama hozam, stat da stat be!

Ahmet Çakar: Türk-Telekom-Arena stat-değil!Bakın stadyum değil demiyorum, stat değil diyorum... Ben de yorumcu değilim zaten... İyi değilim?!!...

Sinan Engin: Şimdi bizim de böyle bi proje vardı Serhat, zamanında..Yani oluyo böyle şeyler..Olmaz değil de biz şeyedemedim işte, yapamadık biz...

Serhat Ulueren: Sevgili seyirciler, Galatasaray'da şok etkisi yaratacak, Galatasaraylıları yakından ilgilendirecek bir dosyamız var birazdan..Vtr hazır mı?Girelim.. (ŞOK ŞOK ŞOK!!!11..Galatasaray'ın yeni stadının dış cephe boyalarını yapan işçilerin ailesi Fenerbahçe'li çıktı!)

Hıncal Uluç: Ben böyle şey görmedim Haşmet... Koskocaaağ, Galatasağray Camia'sı, nasıl mahkum olur bu stata aklım almıyor!! (Derin sessizlik) Yani sen 20bin kişilik caağnım Ali Sami Yen'i ver...Yerine bu 52bin kişilik şeyi al, akıl alır gibi değil!.. (Mantıksızdır, ama kimse ses etmez)

Fuat Akdağ: Eveth...(kağıtlara bakar, tekrar kameraya döner) Kısa bii.. Reklam.. Aramız var..

Küçük Hakan: Şimdi bunlar bizim dönemimizde yapılmadı, vefasızlık yapıldı bize. Galatasaray takımı ve özellikle Arda dikkat etmeli, yabancılar kullanmamalı çok fazla duşları.

Sergen: Ya...hımpfs...şimdi Galatasaray takımı öyle çok iyi değil ki...hımpfs..neden yani şimdi bu takım?Stat?Yani ben söylim öyle çok güzel bi stat da değil..Biz giderdik deplasmana ne statlar var..hımpfs...

Sürer...

Sonuç olarak;

Maldini(herhangi bir üyesi) : Bu statda 52000 kişi olduğuna beni kimse inandıramaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails