6 Mart 2010 Cumartesi

Diyarbakırspor - Bursaspor : Maç Yorumu


İlk maçta Bursa tribünlerinde Türk bayrağı açılıp 'PKK dışarı' tezahüratı yapıldı. Karşılığı Diyarbakır'da İstiklal Marşı'nı ıslıklamak oldu. Hakemin kafasına taş atıldı ki öyle atılan bir taş değil söz konusu olan, görüntüleri izleyenler gördüler resmen bir taş yağmuru vardı Diyarbakır stadında.

Herkes bu konu ile ilgili birşeyler yazmış. Ben yazmak istemiyorum. Diyarbakır cezaevinde yaşananlar, Diyarbakır-Altay maçı ve daha bir çok konudan bağımsız değerlendirilmesi mümkün olmayan bir hadise ile karşı karşıyayız. Fenerbahçe stadında hakemin kafası yarıldı ama dikiş attırıp maça çıkardılar. Yani bunun için yazı dizisi lazım. Ne yazsam eksik kalacak.

Böyle olayların önüne geçilir. O kadar da zor değil.

Hala akşam spor programlarında Diyarbakırspor ligde kalmalı muhabbeti yapılıyor. Niye kalsın? Ben adaletten,hukuktan,demokrasiden uzaklaşırsam ne olacak bunca yıl savunduğum değerler? Herkes cezasını çekecek. O zaman muasır medeniyetler düzeyine gelebiliriz. Diyarbakır için futbol sadece futbol değil demek asıl cehalettir. O kadar kızgınım ki daha fazla bir şey yazmayacağım.

2 yorum:

  1. En ağır ceza neyse verilsin, Diyarbakır hatta küme düşsün...Eğer adam olurlarsa tekrar çıkabilirler zaten; yok beceremeyeceklerse de artık ister 3.ligde oynarlar ister K.Irak mahalli liginde umurumda değil! Ben alnımın teri ile kazandığım para ile futbol seyretmek istiyorum arbede değil!

    YanıtlaSil
  2. sizin beyinleriniz düşünmeyi unutmuş ya da aynı şeyleri düşünmekten kaşarlanmış.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails