27 Ocak 2010 Çarşamba

KEWELL FROM GALATASARAY



Kewell ile sözleşme yenilensin diye forumlarda başlık açan, her gün hala niye sözleşme yenilenmedi diye yönetime sitem eden Galatasaray taraftarı önce Kewell’ın sakatlığı ile sarsıldı şimdi de Kewell’ın sözleşmesinin feshedileceği haberleri yayılmaya başlayınca proaktif olmaya karar verdi. Diğer futbolculara yapılanlara bakalım;

Linderoth’a 2,5 yıl tahammül edildi ki bu oyuncu için 3,5 Milyon Euro bonservis ödendi oynadığı maç sayısı 15.

Lincoln takımı sabote etti, 5 Milyon Euro bonservis ödendi kendisi de küçük bir servet kazandı.

Hasan Şaş yıllarca bu takıma birşey vermeden oynadı. Ses çıkarılmadı.

Ümit Karan bütün disiplinsizliğine rağmen 7 sezon kadroda tutuldu.



Bütün bu örnekler varken eğer Kewell sakatlandığı için yönetim sözleşmesini feshederse müthiş tepki alacaktır. Bir de yaşananlar var;

Fenerbahçe’ye kaybedilen maçtan sonra yalnızca Harry Kewell tribünlere çağrılmıştı,

90+2 de Bülent onu oyuna alırken ne kadar tepkisizdi, gerçek bir profesyonel olduğunu her zaman gösterdi. Bazı eskiler gibi hocasına gider yapmadı.

Geçen yıl bir maçta Kewell oyundan çıkarken tabelada Mehmet Güven ismini gören birçok kişi stadı terk edip maçın kalanını izlememişti.

Bugün 1986 : Prekazi, 2000 : Hagi, 2010 : Kewell isimli bir başlık gördüm. Giriş yazısını buraya taşımak istedim; ‘Çok birşey yazmaya gerek yok... isterse Ronaldinho'lardan birini getirsin Haldun Üstünel ama Kewell'dan mahrum olmaya benim gönlüm razı olmuyor... Ben 80 li yıllarda Prekazi'yi seyrettim.. Sonra Hagi'yi seyrettim sarı-kırmızı altında... şimdilerde de Kewell'la seviyorum Galatasaray'ı seyretmeyi... Gönderilmesini, sakatlığından dolayı sözleşmesinin fesih edilmesini istemiyorum... Kewell'ın bu forma altında bir kupa kaldırmasını, mümkün ise kaptanlık pazubandı takmasını istiyorum...’ Yücel Başaran

O Harry Kewell. Kewell from Galatasaray.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails