1 Haziran 2010 Salı

10 YABANCI SAÇMALIĞI


Yeni alınan karara göre kulüpler sözleşme yapılan 10 yabancı futbolcunun 8'ini maç kadrosunda bulundurabilecek. Sahada ise en fazla 6 yabancı oyuncu mücadele edebilecek. Kalan iki yabancı oyuncu ise tribünden maçı izleyecek.

İşte TFF'nin saçma kararlarından bir tanesi daha.

İnanılır gibi değil. Allah aşkına tribünde oturacak iki yabancı oyuncuya neden maaş ödeyelim. Siz şirketlerinizi bu şekilde mi yönetiyorsunuz? Asıl amaç gelecek yıl 8 yabancı sahada 2 yabancı kulübede olacak şekilde düzenleme yapmak daha sonra da 10 yabancıyı sahada kullanabilmek. Bunu anlayamayacak kadar kör değiliz. Neden insanları aptal yerine koyuyorsunuz?

Bu kararın arkasındaki imza da Aziz Yıldırım'a aittir. Baroni gibi Andre Santos gibi Guiza gibi Josico gibi Maldonado gibi beş para etmez yabancı oyunculara kulübün milyon dolarlarını vermek için mi bu kararı aldırıyor pek de bir anlam veremedim doğrusu.

Ama ben fotoğraftaki yabancılara tahammül edecek durumda değilim. Eğer benim aldığım biletten formadan elde edilecek gelir ile bu tip yabancılar transfer edilecekse maça da gitmem store'a da uğramam.

6 yorum:

  1. Songun Nondanin o listede ne isi var?

    YanıtlaSil
  2. Fotoğrafta 7 yabancı var ve biz sadece iki yabancıdan faydalanabilmişiz. Bu çok büyük bir israf. Hepsine bonservis ödedik. Sadece Linderoth ve Lincoln 8 M Euro. Yoksa Song ve Nonda'nın yeri başkadır.

    YanıtlaSil
  3. agir sacmaliyosun

    YanıtlaSil
  4. Her türlü eleştiriye asçığım sevgili adsız.
    ama saçmaladığım argumanını desteklemen gerekiyor. Biraz daha açar mısın ne demek istediğini?

    YanıtlaSil
  5. Soyle acayim;

    "Fotograftaki yabancilara tahammul edecek durumda degilim" diyosun, ondan sonra "e tabii onlarin yeri ayri" diyosun.

    Genel bir tutarsizlik var postlarinda. Sezonun bitimine 2-3 hafta kala fenerbahce buyuk ihtimal sampiyon olacakken "Galatasaray'in oldugu her yerde umut vardir" diyorsun. Bi kere Galatasaray nerede? Hadi onu gectim sonraki postta "Bugun fenerbahce sampiyon olacak" diyosun. E hani nerde umut?

    1-2 tane daha gozume carpmisti ayni sekilde ornek hatirlayamadim, acip bakamiycam simdi.

    YanıtlaSil
  6. Son ana kadar şampiyonluktan umutluydum ama matematiksel olarak şansımız kalmayınca ne diyeblirim? Büyük ihtimalle Fenerbahçe şampiyon olacak dedim.

    Son maçta o kadar gol kaçırmasalardı şampiyon olacaklardı. Galatasaray'dan umutlu olmakla Fenerbahçe'nin şampiyonluğu arasında nasıl bir kolerasyon var bi anlatır mısın? Galatasaray şampiyon olamayacaksa gerisi önemli değil yazdım defalarca.

    Fotoğrafta Carrusca, Lincoln, Bouzid, Linderoth var. Tamam Song ve Nonda da var ama sen benim günde kaç saat çalıştığımı bilsen o fotoğrafı düzeltmek için vaktim olmadığını da bilirdin. Mesele eleştirmek ise en kolayı. O iş yoğunluğu arasında fotoğraftan Song ile Nonda'yı çıkaramadım kusura bakma. Ayrıca o fotoğrafı da ben yaptım bir yerden alıntı değil. Ama bu kez zamanım yoktu eldeki fotoyu koyup yazıyı yazdım. Neden 10 yabancı uygulamasının saçmalığını eleştirmiyorsun da detaylara takılıyorsun?

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails