31 Temmuz 2010 Cumartesi

TRANSFER AÇIKLAMASI

Dün gece oldukça tatsız gelişmeler oldu.

Ben kimseyle kavga etmem. Yolda bana küfretseniz kafamı çevirir yürümeye devam ederim. Dün bir tek anamıza küfredilmediği kaldı.

Fotoğrafları kaldırıyorum. Zaten kim oldukları anlaşılıyor. Bu isimler uzun zamandır konuşuluyordu. İlk ben ortaya atmadım.

Ben en iyi duyumcuyum gibi bir iddiam yok.

Yalnızca ben yalancı değilim.

Kızdığım konu budur. Beni yalancılıkla suçlayanlara, blog ve twitter hesabım üzerinden eleştirenlere kızdım.

Şimdi, daha önce de transfer haberi verdik ve doğru çıktı demek ne anlama geliyor? Ben o transferleri yazdığımda bana yalan söylüyorsun demişler dalga geçmişlerdi. Ben yalan söylemediğimi ve söylemeyeceğimi ifade etmeye çalışırken sen kendini ne zannediyorsun o isimleri biz senden önce biliyorduk tepkisi geldi.

Kulüpte haberleri ilk ben duyarım demiyorum.

Yalan söylemem diyorum.

Bu artık anlaşıldıysa çok mutlu olacağım.

7 yorum:

  1. merhaba. blogunuzla yeni tanıştım. verdiğin olası transfer haberindeki 3 ismi gerçekten bilmiyorum. merak da ediyorum. anladığım kadarıyla resimleri kaldırmışsınız. eğer mümkünse isimleri mail olarak atabilir misiniz ? kozi_07@hotmail.com. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. bu açıkladığınız transferler bitti mi yoksa ilgilenilen futbolcular mı? İsim veriyorum ama fcn blog bu üç isim de yattı diyor teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Hocam gscimbom forumuna bekliyoruz sizi..

    YanıtlaSil
  4. Birader gerçekleşen bir şey yok ortada. Biz de biliyoruz isimleri ama açıklamıyoruz bir aksilik olmasın diye sen niye böyle bir olaya giriyorsun. Ortalığı böyle galeyana getiriyorsun. Sus açıklanmasını bekle. Yaptın da ne oldu yemediğin küfür kalmadı. Niye rant sağlamaya çalışıyorsun

    YanıtlaSil
  5. selam
    transferler elano'ya bağlı.

    YanıtlaSil
  6. bence bu transfer olacak.http://www.footballfancast.com/2010/01/football-blogs/tottenham-jermaine-jenas

    YanıtlaSil
  7. 3 isim de yattı bilgine. Üçü de gelmeyecek.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails