28 Temmuz 2010 Çarşamba

ANTU.COM & APTALLIK MI KOMEDİ Mİ?


Biz karar veremedik.

7 yorum:

  1. "Komik bir hata" da deyip geçebiliriz. Hemen aptallık demeye gerek yok bence sırf FB diye.

    YanıtlaSil
  2. Bu arada bu sözler senin değil diye tahmin ediyorum. Yanılmıyorumdur inşallah. "Fenerbahçe'dir Orospu Çocuğu olan, Rıdvan'dır futbol cahili, ntvspor'dur Fenerbahçe yalakası, Başaran Şahin burdadır sabaha kadar tartışırım"

    YanıtlaSil
  3. @Onur
    Ben aptallık demedim, yazıda yorum yok sadece soru var.

    twitter ile blogu ayrıştırmak lazım, bloga yazı asarken defalarca düşünerek yazıyorum, twitter ise ciddiye alınacak bir şey değil ayrıca ntvspor fb tv düzeyine geldi, Rıdvan ise her daim saçmalıyor

    YanıtlaSil
  4. Kader olduğuna inanıyorum ben şahsen :)

    YanıtlaSil
  5. Rıdvan için düşündüklerine birşey diyemem. Senin fikrin. Babamın oğlu değil. Bence on numara yorumcu. Neden saçmalıyo anlamadım.

    YanıtlaSil
  6. Avrupa'dan oyuncu geliyor. Rıdvan yorum yapacak. Cümleye oyuncuyu tanımıyorum diye başlıyor. Elano, Keita, Leo Franco, Jo, Gio hepsi için aynı şeyi söyledi.

    O kadar para kazanıyorsun Avrupa futbolundan haberin yok. Bu bir cahilliktir.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails