25 Ocak 2011 Salı

SEN HALA BURADA MISIN?


Başbakan’ın TT Arena’daki o geceyi unuttuğunu belirten Devlet Bakanı Faruk Özak, Adnan Polat’ın “Protestoya katılanların tespit edilip stada alınmayacakları” yönündeki açıklamalarına “Polat bizi de zor durumda bırakıyor” diyerek tepki gösterdi.

Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Özak, Türk Telekom Arena’nın açılışında Başbakan Tayyip Erdoğan’ın stadı terk etmesiyle sonuçlanan protestoların perde arkasıyla ilgili ilginç detaylar anlattı.

Protestoların kaynağında Adnan Polat’a oluşan tepkilerin olduğunu iddia eden Özak, “O nedenle Galatasaray taraftarına kızgın değiliz. Türk TelekomArena açılışını düğün günü gibi hayal etmiştik. O gölgelendiği için üzüldüm” dedi.

‘GARANTİSİ İŞE YARAMADI’
Açılış davetiyesini getirdiğinde Polat’a “Orada 50 bin kişi olacak. Bu tür kalabalık ortamlarda protestolar gündeme gelebiliyor” şeklinde çekincesini ortaya koyduğunu belirten Özak, Polat’ın “Merak etmeyin Sayın Bakanım. Biz önlemimizi aldık. İki kale arkasında Galatasaray maçlarında en güçlü tezahüratı yapan taraftarlarımız olacak. Onların tezahüratı olabilecek protestoyu bastırmaya yeter” dediğini belirtti.

Açılışta yaşananların, “iki kale arkası” garantisinin işe yaramadığını gösterdiğini söyleyen Özak, “Keşke Polat, kendinden o kadar emin olmasaydı” dedi.

‘BAŞBAKAN O GECEYİ ARTIK UNUTTU’
Özak, Adnan Polat’ın “Protestoya katılanların tespit edilip stada alınmayacakları” yönündeki açıklamalarını da doğru bulmadıklarını vurgulayarak “Bu bize de zarar veriyor. Polat bizi de zor durumda bırakıyor. Bırak, sen kimi tespit ediyorsun” sözleriyle tepkisini dile getirdi.
Başbakan Erdoğan’ın da artık o geceyi unuttuğunu, gündeminin çok dolu olduğunu ifade eden Özak “Daha fazla uzatmanın da anlamı yok. Sayın Başbakan Galatasaray taraftarına, camiaya kızgın olmadığını zaten söyledi” dedi.

"BAYRAKTAR TARAFTARI SİNİRLENDİRDİ"
Protestoların Polat’a yönelik bazı tepkilerle başladığını savunan Özak şöyle devam etti:
“TOKİ Başkanı Erdoğan Bayraktar’ın konuşması sırasında protestolar artınca, konuşma biter bitmez Sayın Başbakan, ‘Hadi gidelim’ dedi. Çok da güzel bir konuşma hazırlamıştım. Çünkü ben Ali Sami Yen Stadı’nın açılışında bulunmuştum. Orada futbol
oynamıştım. Ayrıca Trabzon’da futbolun gelişmesinin ilk temelinde Ali Sami Yen’in harcı vardır. Bunları anlatacaktım. Aslında Sayın Başbakanımıza, ‘Müsaade edin ben de konuşayım, sonra stattan çıkalım’ dedim. Gürültüden Sayın Bayraktar’ın neler söylediğini tam anlamadım ama protestoların artışından konuşmada taraftarı sinirlendiren mesajlar olduğunu anladım. Sayın Başbakanımıza, ‘Belki beni de yuhalarlar ama Galatasaray camiası için onore edici mesajlar vereceğim’ dedim. Ama stattan hemen ayrılmak istedi. Hep beraber çıktık.”

Yaladığın beş para etmez adamlar bile seni bir tarafına takmıyor. Seni Arenada asacağız.

Bekle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails