9 Ocak 2011 Pazar

KUPA BİZİM 1 YAŞINDA


Herkese Merhaba,
'Kupa Bizim' futbol ile ilgilenen entellektüel kesime hitap edecek yeni bir blog olarak tasarlandı. Yorumlarınızı bekliyorum
Sevgilerimle,
Başaran ŞAHİN

diyerek tam 1 yıl önce 9 Ocak 2010 tarihinde başladım blog yolculuğuna. Çok emek harcadım. Bir yıl içinde tam 227 yazı yazmışım. Bir dönem iş yoğunluğundan dolayı blogu kapatma noktasına gelmiştim. Ama kıyamadım işte. Her ne kadar zaman bulmakta zorlansam da blogun varlığını sürdürmek için çalışıyorum.

Bu dönemde bazı yazılarım farklı forumlarda, ekşisözlükte ve bloglarda yayımlandı. En çok da bu yazılar okundu. Biraz da bu sayede tanınan bir blog haline geldi Kupa Bizim. Transfer dönemlerinde herkesten önce verdik bazı oyuncuların geleceğini. Jo, Giovani Dos Santos, Pino gibi. Ama Jenas ve Ederson haberleri tutmayınca rezil de olduk. Az küfür yemedik. Ne yapalım yanlış anons yaptılar biz de paylaştık.

Toplam 24.912 tekil ziyaretçiye ulaşmışım. Hiç de fena bir rakam değil.

Blogun ikinci yılında nostalji, unutulmaz gazete başlıkları, dünya kupası anıları, formalar başlıklı yazılar devam edecek.

İlginiz için çok çok teşekkürler.

Başaran Şahin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails