15 Mayıs 2010 Cumartesi

BURSA'DAYDIM

Geçen hafta bir denetim için Bursa'daydım. Üstadım Sedat Küpeli de Bursa'lı olduğu için rehberlik yaptı bana bu güzel şehirde.

Yeşil içinde Bursa.

Dedikleri kadar varmış. Harika bir şehir. İstanbul'dan sonra Bursa'ya gidince insan bu kaos şehrinde oksijene ne kadar hasret yaşadığını anlıyor.

Kupa Bizim bir futbol blogu olduğuna göre burada bir gezi yazısı yazmanın doğru olmayacağını düşünüyorum. Futbol ile ilişkilendirmek gerekirse anlatılanlar doğru. Bursa bir futbol şehri. Her yerde Bursaspor bayrakları vardı. Kaldırımlar yeşil-beyaza boyanmış şehir İstanbul'dan gelecek gol haberini bekliyor.

2006 yılında olanlar yeniden yaşanırsa Fenerbahçe'li taraftarların nasıl bir travma yaşayacağını ise düşünemiyorum.

Bursa halkı gayet modern ve medeni. Sıradan bir şehir değil Bursa. Mutlaka bir gün Bursa'yı gezmeye gidin.

Hafta sonu Bursaspor şampiyon olursa Bursa tarihi bir gün yaşayacak. Benim görüşümü sorarsanız biraz düşük bir ihtimal. Yine de mücadeleyi bu noktaya kadar sürdürdükleri için Bursaspor'u yılın takımı, Ertuğrul Sağlam'ı da yılın teknik direktörü ilan ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails