12 Temmuz 2011 Salı

ALİSAMİYEN.NET SON DURUM

Forumdan ceza alma nedenini öğrendim. Ortada bir küfür yok. Olay şudur;

Artık siz takdir edersiniz yüzlerce post atmış, nasıl bir Galatasaray'lı olduğu bilinen bir kişi bu yüzden 3 ay banlanır mı? Nedeni : Küfür. İnanamıyorum. Zaten benim postumdan önceki ve sonraki yazılanlara bakarsanız herkes kafayı yemiş halde şiir yazıyordu. Geyik muhabbeti dönerken atılmış bir posttan bahsediyoruz. Yoksa zaten böyle yazılarım olmaz. Hatta ilk diyebilirim.

Bu hareketimin tek nedeni ise çok sevdiğim kardeşim Cüneyt'in de moderatör olması ve açıklamada bulunmasıdır. Kendisinin hatırı için diğer postları da sildim. Sonuçta google'da alisamiyen.net yazınca olumsuz yazılar çıkmasını istemem. Yıllarca takip ettim, reklamını yaptım, okuyucu kazandırdım bunun üzerine en iyisi güzellikle ayrılmak. Bu 3 aylık ceza iyi gelecek. Sonra da tamamen koparız.

Üzüldüm gerçekten.

Kalın sağlıcakla. Sinancan yavşağına da selam söyleyin.

2 yorum:

Related Posts with Thumbnails