2 Aralık 2010 Perşembe

VE KUPA BİZİM BASAR KÜFÜRÜ

Bloga ilk postumu 9 Ocak 2010 tarihinde atmışım.

Ne kadar heyecanla başlamıştım blog yazılarıma. Bazı yazılarıma ekşisözlük, uAslan forumlarında vb. referans verildi ve binlerce kişi tarafından okundu. Tabi her zaman binlerce kişinin okumak isteyeceği yazılar yazamıyorsunuz. Yine de günlük ortalama 100 kişilik bir ziyaretçi kitlemiz oluştu.

İş yoğunluğu nedeniyle ara verdim ki takım freni patlamış kamyon gibi yokuş aşağı gidiyor. Kombinemi yiyeceğim artık.

Kutsal mekanda son maçlarda yaşadıklarımız hiç olmadı. Halbuki ne zaferler yaşadık edebiyatı yapmayım mı? Yok yok baymayayım şimdi sizi.

Beni asıl üzen yönetimin tavrı. Yönetim istifa diyoruz oralı bile olmuyor. Sezgin gitsin o da yok. Ne oldu, Hagi geldi taraftar Hagi'yi seviyor, 6 ay daha rahatız. Mantık budur. Sizin amınıza koyum.

Blog yazılarında dikkat etmişsinizdir hep seviyeyi korumaya çalıştım. Hakaret, küfür hiç olmadı bu sayfada.

Ama artık yeter. Basacağım küfürü onun bunun çocuklarına.

Başaran Şahin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails