16 Eylül 2010 Perşembe

KUPA BİZİM YOL AYRIMINDA


Herkese selam,
İlk yazı 9 Ocak 2010 tarihinde yazılmış.
9 ay boyunca toplam 205 yazıya imza atmışım.
Bu sabah itibari ile 19.924 tekil ziyaretçi.

Artık yoruldum. Mart ayında aldığım terfi ile birlikte iş yoğunluğumun artması bloga zaman ayırmamı zorlaştırdı. Birçok yazımı uykusuz kalarak yazmak durumunda kaldım. Bazı günler internete girecek zaman bile bulamıyorum.

Artık yol ayrımına geldim. Ne yapabileceğimi düşündüm ve önümde bazı seçenekler var.

1) Bloga yazar almak. İlk seçeneğim budur. Sonuçta okunan bir blog ve yazmak isteyen arkadaşlar yeni blog açmaktansa buradan yazabilirler. Hatta 5-6 kişilik bir ekip olursa daha güzel olur. Tabi ki ben de yazacağım.

2) Başka bir blog ile birleşme. Nasıl olur bilmiyorum ama blog kardeşliği de bir seçenek.

3) Başka blogta yazmak. Kupa Bizim'i kapatarak başka bir blog altında yazmak da istenmeyen bir seçenek olsa da masada duruyor.

4) Blogu kapatmak. Ki hiç de istemediğim bir durum olacak.

2 yorum:

  1. benim nacizane fikrim, bu güzel bloğunuzu kesinlikle kapatmayın ve vakit buldukça ara ara yazsanız da yaşatın. günde 1 olmazda, haftada 1 olur ama olur.

    istatistiklerinizi nasıl bulduğunuzu da çok merak ettim, ben de kendi blogumunkine bakmak isterim. acaba paylaşabilir misiniz ? teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler yorumun içim.

    sitemeter yüklü olmalı istatistikleri görmek için. en kısa zamanda yükle bence, çünkü 0'dan başlıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails