4 Ağustos 2010 Çarşamba

LEDESMA & ROSICKY : KUPA BİZİM MUTLU


Herkese selam,

Zor bir hafta oldu. Önce daha önce yaşananları özet geçerek başlayacağım.
1. Jo transferi : Jo geliyor, akşam İstanbul'da dediğimde herkes güldü. Dalga geçtiler yalan söylediğimi iddia ettiler. Tabi ki küçük bir yığındı bunlar. Sonunda akşam Jo AHL'ye indi.

2. Jo transferinde yaşananlar nedeniyle Giovani transferini blogta yazmadım. Sadece alisamiyen.net forumunda bir isimle anlaşıldı imza attı ama kim olduğunu sormayın yazdım. Soran herkese de (PM efsanesi) cevap verdim. Yazılanları çıkarabiliriz şimdi ama hiç uğraşacak zamanım yok.

3. Pino transferini yakın bir büyüğüm söyledi. Doğrudan Pino demedi. Bazı şifreler verdi. O şifreler ile Pino ismini bulmak imkansızdı ama bir şekilde bulundu. Ardından fırça yedim neden yazıyorsun biz sana yaz diye mi söyledik diye.

4. Üç isim ile anlaşıldı dendi. Birisi imza attı diğerleri de tamam ama Elano'ya bağlı dendi. Ben de üç isim dedim. Ardından küfürler, eleştiriler... Ben de çok sinirlendim ve futbolcuların fotoğraflarını boyayarak bloga koydum. Nasıl olduysa demeyeceğim bu isimler bir çok yerde yazıldığı için olsa gerek hemen deşifre ettiler. Ben de fotoğrafları kaldırdım. Ama gören gördü tabi. Bunun üzerine de bir dünya küfür yedik. Sağlık olsun.

Transferler basına çıkınca iş zora gidiyor yalanı sadece beceriksiz yöneticilerin sığındığı bir yalandır. Bu nedenle açıklamakta bir sorun yoktur düşüncesindeyim. Yine duyarsam yine yazarım. Sorun yok.

Bana gösterilen tepkilere bir şey demiyorum. İsteyen istediği gibi düşünebilir. Küfür olayı biraz üzdü tabi ama yapacak bir şey yok.

Cristian Ledesma ve Tomáš Rosický ile kesin olarak anlaşıldı. İmzalar atıldı. Abilerimiz öyle diyorsa öyledir. Bir kaynağıma sordum O da doğruladı. Bu iş bitmiştir. Neden o üç isim (Emerson,Jenas,Ederson) olmadı diye sorduğumda ben de anlaşıldı diye duymuştum cevabını aldım. Benim bir üzüntüm yok. Aksine mutluyum. Gelen isimler o üç isimden daha kaliteli.

Bir transfer dönemi daha bitiyor. Keita,Elano,M.Topal,Emre Güngör ve Uğur'un satışı çok doğru hareketler. Yerlerine iyi yedekler ve Ledesma,Cana ile Rosicky gibi takımı ileri taşıyacak oyuncuların alınması harika. Bu yıl Eski açıktayım. İnşallah hep beraber 18. şampiyonluğu da göreceğiz.

Saygılarımla,

Kupa Bizim

6 yorum:

  1. resmi sitede açıklansa da rahatlasak... :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten bu transferler olmazsa herkes patlayacak.

    YanıtlaSil
  3. Ntvspor süper saçma bir haber yapmadıysa, patlandı gibi..

    YanıtlaSil
  4. Haberi ben de gördüm inşallah yalandır. Herkes bu iş bitti imza atıldı diyor.

    YanıtlaSil
  5. BOOM! Malesef...

    YanıtlaSil
  6. Bu iki transfer olmadı. Artık duyum efsanesi bitmiştir. Sercan'dan sonra scoutgs yine patladı. Diğer siteler onlarca kez patladı. Biz de patladık.

    Duyum gelirse paylaşırız ama bazen yanlış anons olabiliyor. Scoutgs'ye yüklenmemek lazım. Onları diğer sitelerle karıştırmayalım.

    Bazen olmaz.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails